Lívance patří celosvětově mezi nejoblíbenější snídaně a nebudu lhát – taky je miluju 🙂

Jenže nejsou lívance jako lívance, takže je potřeba hledat zdravou alternativu, která je pro tělo víc palivem než pouhým plnivem.

Dnes si ukážeme jedny rychlé, snadné a nutričně velmi zajímavé. Použijeme jen ty nejlepší suroviny, které zajistí, že taková snídaně nám dobije energii na několik dalších hodin.

„Penkejků“ jsem vyzkoušel už dost a jedna kombinace surovin se mi osvědčila zdaleka nejlépe. Od té doby už příliš neexperimentuju a užívám si skvělou chuť, dobrou konzistenci a nutričně vybalancované hodnoty.

Na lívance

  • 4 vejce
  • 2 avokáda či 2 banány (dle toho, jak moc cheme držet sacharidy nízko – pro 100% LC verzi použít avokádo)
  • 3 PL strouhaného kokosu
  • 2 lžičky ghí

Na náplň a ozdobu

Postup je jednoduchý – nejdřív mixérem spojíte všechny ingredience kromě ghee a právě tento tuk nalejete na pánev. Necháte rozpálit, do hladka rozmixovanou nalejete na pánev a vytvoříta lívanečky o průměru dle libosti. Já preferuji něco kolem 8 cm.

Z každé strany děláme chviličku, dokud nejsou zlatavé – záleží na těplotě atd., ale viděl bych to tak na tři minutky.

Skládáme na sebe do komínku a promazáváme tvarohem. Navrch dáme jako ozdobu a ochucení kešu máslo a čokošku.

A je to, docela easy, že? Tak dobrou chuť.

Zaujal vás článek? Tak to se vám bude líbit i moje kniha.

Superčlověk - Najdi nejlepší verzi sebe sama